maanantai 12. toukokuuta 2014

So much pink!!!

Moikatimoi! Mulla on tapana laittaa aina joku random otsikko tohon kun alan kirjottelemaan uutta postausta. *\(^o^)/*(Ihan vaan tiedoksi (・ω・)ノ) Saattaa ollaan, että seuraava postaus tulee (mitä todennäköisimmin ) viikonloppuna. Äikän kurssityö pitää palauttaa perjantaina... Minulla on 4/6 kirjoitustyötä valmiina ja kansikuvakin puuttu. Huppis. (Irisheen verrattuna olen ihan hyvässä tilanteessa. Hänellä yksi työ valmis.( ´ ▽ ` )ノ) Lisäksi meillä on kaksi koetta. No mutta. Kuviahan minä olen tänne tullut jakelemaan, en kouluasioita! Näitä seuraavia kuvia on hieman muokattu.































Ja nyt, rakkaat lukijat, näätte kuvan, jota voi surutta kutsua ylimuokatuksi.
Tämä on siis Irishen (tätä nimimerkkiä on niin vaikee taivuttaa...(T_T)) ottama kuva, joka on jo täällä aikaisemmin esiintynyt. Minä vain vähän muokkailin sitä.( ̄+ー ̄)
Kommentteja. Paras kuva? Muistakaa osallistua kuvakisaan!

-Jewelly (jonka nimimerkkiä on helppo taivuttaa)


16 kommenttia:

  1. Aivan ihana shootti<3
    Noi kuvat oli jotenkin ihanan söpöjä ja tollasia... pitsisiä =,D

    VastaaPoista
  2. Aaahhh noi kuvat oli niin kamalan ihanan hirmuisen täydellisiä kuvia ; 3 ;
    Ihanan vaaleenpunasia nuo kuvat ja Kohaku <3

    VastaaPoista
  3. 6. kuva on jotenkin niin täydellinen!! Ja Kohaku ja sen (laina)hiukset ja ja ja..... äääh (*^▼^*)

    VastaaPoista
  4. Kiitos *^O^* Kohakukin kiittää (^O^) Ja (laina) hiukset kiittää ╰( ̄▽ ̄)╭

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! Kohaku on niin ihana!<3 Sillä on niin täydellinen asu päällä!<3 Mun lemppari kuvat olivat 2. ja 4. kuva:) Toi "ylimuokattu" kuva oli myös tosi hieno!!;)

    Kuunuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Hienoja kuvia. Osallistun kuvakisaan silloin, kun ulkona on sopiva sää.

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia! Kuudes on mun lemppari :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos (*^﹏^*) Itsekkin pidän kuudennesta kuvasta. ♡

    VastaaPoista
  9. Blogistamme löydät kesäkuvankilpailuun. ;-)

    VastaaPoista
  10. Tosi söpö shootti♥

    VastaaPoista

♡Eihän yhden kommentin kirjoittaminen kovin kauan kestä♡